diumenge, 12 de maig del 2013

PANCUIT

Idoi, ja torna a esser diumenge ... saps que passa d'aviat la setmana ....
I aquesta setmana he fet  una recepta d'aquelles que tots haureu menjat, sobretot a ca les padrines.
Jo feia molt que no en menjava, i això que m'encanta, sobretot quant fa més fred que avui, i que a defora plou i fa mal temps.....Crec que m'agrada perquè hem transporta al passat , hem recorda, quant m'ho feia la meva padrina Coloma ,o ma mare quant tenia angines, o estava malalta ,  saps que li sortia de bo el pancuit, i que aviat me curava !!! . Esper que vos agradi també molt a vosaltres !!!
 
 
 
 
QUE NECESSITAM ??
( x 2 persones )
 
30 gr. d'oli d'oliva
3 alls
2 tomàtigues de ramallet
12 galletes d'oli
4 ous
250 cl. d'aigua
1 pastilla d'avecrem
 
COM HO FEIM ??
 
* Posam a una olla , aigua amb una pastilla d'avecrem i ho posam a bullir .
* Posam a una altra olla l'oli d'oliva i tallam els alls a làmines molt fines, i les dauram.
* Un cop daurats els alls , ratllam la tomàtiga amb un rallador i ho sofregim junt amb l'all.
* Amb les mans esclafam les galletes i les ficam dins la olla i sofregim un poc amb la tomàtiga i l'all .
* Quant ha sofregit una estona, afegim a les galletes, l'aigua que teníem bulint amb l'avecrem, i esperam que les galletes absorbesquin l 'aigua .
* Un cop que ja no quedi aigua, afegim els ous i remenam bé, fins que es lligi be .
 
                                                                 I ja està llest per disfrutar !! mmmm... bon profit !!!
 
 
 
 
 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada